понеделник, 17 ноември 2014 г.

Майко Земя научи ме (Earth teach me)



Майко Земя, научи ме що е безмълвие така, както тревите притихват със светлина

Майко Земя, научи ме ще е болка така, както камъните страдат, натежали от спомени

Майко Земя, научи ме що е търпение така, както цветовете се смиряват пред новото начало

Майко Земя, научи ме що е нежност така, както майката се грижи за своето дете

Майко Земя, научи ме що е доблест така, както дървото умее да отстоява

Майко Земя, научи ме що е да си малък както мравката, пъплеща по земята

Майко Земя, научи ме що е свобода така, както орелът се рее в небесата

Майко Земя, научи ме що е смирение така, както листата капят на есен

Майко Земя, научи ме що е обновление така, както семето покълва на пролет

Майко Земя, научи ме що е себеотрицание така, както топящият се сняг забравя себе си

Майко Земя, научи ме що е благодарност така, както сухите земи плачат в дъжда

(молитва на племето юта)


Няма коментари:

Публикуване на коментар